سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سایبان کالسکه ای

?

فروش سایبان کالسکه ای که نام دیگر آن سایبان هلندی است، سالهاست که در بازار موجود است. می توان گفت با سایبان های ویکتوریا رویه کار آمده اند ، می توان آن را در اوایل دهه 1900 جستجو کرد ، آن زمان ها این سایبان با چوب ساخته می شد که در معرض زیاد پوسیدگی قرار می گرفته .

اما این روزها فقط از اکستروژن آلومینیوم با بالاترین کیفیت و لولاهای تقویت شده استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که سایبان کالسکه ای بسیار مقاوم تر و آسان تر از طراحی قبلی است. و این کار با اتصال یک پارچه دائمی روی سایبان آماده که اندازه قاب آلومینیومی ساخته شده است، به پایان می رسد ، که شکل برجسته هود کالسکه ساخته می شود.

این شکل سایبان کالسکه ای محبوب ترین شکل سایه بان است که در کل ایران نصب شده است و در هر خیابان بزرگی در یک فروشگاه ، هتل ، رستوران و غیره قابل مشاهده است.

برای فروش سایبان کالسکه ای نسخه سفارشی هم وجود دارد که می تواند به صورت ثابت تهیه شود ، به طوری که در تمام طول سال خارج باشند ، یا همچنین می توانند با استفاده از سیستم سیم و قرقره ساده ، تا اضافه کردن یک دنده دستی یا برقی ، جمع شوند. اگر ترجیح می دهید گزینه های جمع شونده را انتخاب کنید ، می توانید یک تابلو پوششی تهیه کنید که می تواند درست بالای تاج نصب شود تا در صورت بسته شدن ، هیچ آب یا کثیفی به سایبان شما نرسد که عمدتا عمر پارچه را طولانی تر می کند.

همچنین فروش سایبان کالسکه ای در طیف گسترده ای از رنگ ها ، پارچه ها ، طرح ها و اندازه ها ارائه می شود تا هر مشتری داخلی یا تجاری بتواند طرح مطلوبی را برای سلیقه خود پیدا کند.

فروش سایبان کالسکه ای تجاری

در بخش فروش سایبان کالسکه ای تجاری ، چه بخواهید به دنبال ظاهری سنتی و چه مدرن باشید ، این نوع سایبان ها کاملاً مناسب ویترین فروشگاه شما هستند و متناسب با رستوران ها ، مغازه ها ، آرایشگاه ها و حتی خانه های شخصی طراحی شده اند.

آن ها همچنین از هر چیزی که پشت پنجره خود نشان داده اید در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کنند تا به دلیل محو شدن رنگ محصولات یا محافظت از مبل جدید در اتاق نشیمن در برابر محو شدن رنگ آن ها، هیچ ارزشی از محصولات فروش خود را از دست ندهید.

فروش سایبان کالسکه ای تجاری در خیابان ها حضور چشمگیری به فروشگاه شما می بخشند و منطقه مناسبی را برای تبلیغ نام تجاری شما یا نمایش آنچه شما ارائه می دهید ، در اختیارتان قرار می دهند. با جفت شدن سایبان با امضاکننده سنتی خود می توانیم آرم ، شماره تلفن ، وب سایت و غیره را به طیف گسترده ای از پارچه های سطح بالا اضافه کنید تا فروشگاه شما بهتر شناخته شود.

 

فروش سایبان کالسکه ای?

با نصب این سایبان می توانید  به مشتریان خود در طول این سال ها ، خدمات مثبتی ارائه دهید. همچنین می توانید مطمئن شوید که مغازه ، رستوران یا خانه شما همیشه در خط مقدم طراحی قرار دارد و قدیمی به نظر نمی رسد. این سایبان ها را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ های مختلف ، می توانید مطمئن شوید که فقط از بالاترین کیفیت قطعات ساخته می شوند .

ویژگی فروش سایبان کالسکه ای

  1. مناسب برای هر بودجه

سایبان کالسکه ای  در طیف گسترده ای از طرح ها ، از سایبان های تاشو سنگین تا سایبان سنتی مانند ویکتوریا ، ارائه می شود. در این گستردگی محصولاتی هستند که با هر پروژه و بودجه ای مطابقت دارد که به کسب و کار یا خانه شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید. همیشه، فقط از محصولات با کیفیت بالا در محصولات خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که از خرید خود راضی هستید .

برای دیدن ادامه مطالب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/sale-carriage-canopies

?