سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سایبان تبلیغاتی

?

 

 

 

 

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، تبلیغ بر روی سایبان های مغازه ای و سر در فروشگاه ها است انواع این نوع سایبان شامل کالسکه ای و فنری می باشد که برخی از مزیتهای آن به شرح زیر است:
هزینه بسیار کمتر قیمت سایبان تبلیغاتی نسبت به بیلبورد و تابلوهای فلکسی فیس ، قابلیت چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال بصورت چهار رنگ و با وضوح چاپ بالا ، قابل شستشو ، از تمام زوایا جنبه تبلیغاتی خود را حفظ کرده و هم در حالت باز و هم در حالت جمع شده نمایانگر تبلیغات شماست و مهمتر از همه برای تبلیغات بر روی سایبان ، قیمت سایبان تبلیغاتی عوارضی از سوی شهرداری دریافت نمی شود.

?

?

?

?

قیمت سایبان تبلیغاتی و مشتری

قیمت سایبان تبلیغاتی مورد نظر به درخواست شما بستگی دارد. سایبان های موتوری گران ترین و به دنبال آن سایبان های جمع شونده هستند. اگر بودجه کافی ندارید ، سایبان های ثابت و سایبان های قابل حمل قیمت مناسب تری دارند. بر اساس نوع تجارت شما ، سایبان تبلیغاتی جنبه مهمی از طراحی تجارت شما است. به عنوان مثال ، اگر یک رستوران اداره می کنید ، سایبان دارای مزایای بی شماری است. به همین دلیل شما باید ظاهر کسب و کار خود را با سایبان ارتقا دهید. در این مقاله به بررسی قیمت های انواع سایبان های تبلیغاتی و هزینه نصب آن ها خواهیم پرداخت .

قیمت سایبان تبیلغاتی بر اساس نوع

سایبان تبلیغاتی در انواع مختلف موجود است. تفاوت سایبان ها در اندازه ، قابل جمع شدن ، غیر قابل جمع شدنی یا ثابت و نصب دستی و بسیاری موارد دیگر است. هر نوع ویژگی های منحصر به فردی خود را دارد و این باعث می شود قیمت ها متفاوت باشد اما این بدان معنی است که هزینه نصب هم بر اساس نوع سایبان تبلیغاتی شما می تواند متفاوت باشد.

قیمت سایبان تبلیغاتی پاپ آپ

قیمت سایبان تبلیغاتی پاپ آپ به نسبت کم است. از آنجا که پارچه مورد استفاده با دوام است ، این نوع سایبان مناسب ارزیابی می شود. علاوه بر این ، سایبان های پاپ آپ می توانند برخی از دکوراسیون را به محل کار شما اضافه کنند. یکی از مزایای انتخاب پارچه های این سایبان، این است که می توانید گزینه های شخصی سازی بی شماری داشته باشید. به عنوان مثال ، بسته به شکل ، اندازه رنگ و الگوها می توانید چندین گزینه بدست آورید. اما اگر تجارت شما در مکانی با شرایط آب و هوایی نامساعد واقع شده باشد ، سایبان های پاپ آپ ممکن است بهترین گزینه نباشد. این نوع برای فضاهای کوچک ایده آل است.

قیمت سایبان تبلیغاتی جمع شونده

قیمت سایبان تبلیغاتی جمع شونده دستی به نسبت قیمتی متوسط است. بسته به ترجیح شما و براساس شرایط آب و هوایی می توان آنها را تا کرد. به طور کلی سایبان تبیلغاتی جمع شونده دستی مناسب برای فضاهای باز هستند.

قیمت سایبان تبلیغاتی ثابت

قیمت سایبان تبلیغاتی به نسبت گران تر است. گرچه این نوع سایبان نسبت به بقیه ثابت است ، سایبان های فلزی دارای کاستی هایی هستند. کمتر دیده می شوند. در بیشتر موارد ، آنها از آلومینیوم ساخته شده اند ، سایبان ها برای فضای بزرگ مناسب هستند.

قیمت سایبان تبلیغاتی?

 

قیمت سایبان تبلیغاتی غیر قابل جمع شدن

قیمت سایبان تبلیغاتی غیر قابل جمع شدن از سایبان ثابت ارزان تر است. این سایبان ها را بسته به نیاز می توانید با چوب یا فلز تهیه کنید. مزیت اصلی انتخاب غیر جمع شدن ارزان بودن آنها است. اما انعطاف پذیر نیستند زیرا از لحظه نصب به بعد نمی توانید آن را تغییر دهید. این می تواند در صورت تغییر ناگهانی آب و هوا مسئله ساز شود.

برای ددین ادامه مطالب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/price-canopy-advertising

 

 

 

?