سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایبان تبلیغاتی برقی

?

تفاوت سایبان تبلیغاتی شرکتی با استند تبلیغاتی شرکتی

1.سایبان تبلیغاتی شرکتی در برابر سرما و گرما مقاوم بوده. ولی استند تبلیغاتی شرکتی اساسا به جهت اینکه برای جلوگیری از تابش آفتاب ویا بارش برف وباران طراحی نشده است. هیچ مقاومتی در برابر سرما و گرما ندارد.

2.سازه ای سایبان تبلیغاتی شرکتی از پروفیل های آهنی مقاوم ساخته و به هیچ وجه حتی در برابر بادهای سنگین آسیب نمی بینند. ولی استند های تبلیغاتی شرکتی هیچ مقاومتی در برابر باد وباران ندارند. وبا کوچکترین باد از زمین جدا می‌شوند.

3.وسعت تبلیغات سایبان های تبلیغاتی شرکتی خیلی بیشتر از تبلیغات بر روی استند های تبلیغاتی می باشد. و سایبان های تبلیغاتی شرکتی هم در مواقعی که باز هستند .وهم در مواقعی که بسته هستند .نمایانگر تبلیغات هستند .ولی استند های تبلیغاتی زمانی که بسته هستند. اساسا هیچ تبلیغاتی بر روی آنها مشخص نمی باشد.

سایبان تبلیغاتی مغازه?

چطور مشتریان سایبان تبلیغاتی برقی را پیدا کنیم؟

سایبان تبلیغاتی برقی با توجه به اینکه می بایست. ابتدا تقاضا برای نصب آن وجود داشته باشد. و متعاقب آن اقدام به تولید و ارایه آن گردد. بهترین راهکار کمک گرفتن از ویزیتورهای شرکت در هنگام فروش محصول شرکت می باشد.

که ویزیتور شرکت می تواند بدوا کسب نظر مساعد صاحب فروشگاه و یا مغازه برای نصب سایبان تبلیغاتی شرکت مورد نظر اخذ و سپس موضوع را به واحد تبلیغات منعکس و از طریق استخدام پیمانکار نسبت به نصب سایبان تبلیغاتی اقدام گردد. که شرکت سایبان ایرانیان با تجریه چندین ساله آماده همکاری با انواع و اقسام شرکت ها و موسسات برای نصب سایبان تبلیغاتی می باشد.

امکان باز پس گیری سایبان تبلیغاتی از نظر حقوقی از طرف شرکت اعطا کننده امکان‌پذیر است؟

سایبان تبلیغاتی به جهت اینکه غالبا به طور رایگان از طرف شرکت های مبلغ به صاحبان فروشگاه یا مغازه اعطا می شود. وفق مواد 803 و804 قانون مدنی تا زمانی که موجود باشد و تغییری در آن رخ نداده باشد امکان استرداد و رجوع از هبه نسبت به سایبان تبلیغاتی وجود دارد.

و شرکت ها بعد از اعطا اگر تشخیص دهند که سایبان تبلیغاتی برقی اعطا شده مناسب برای محل نصب شده نمی باشد از محل فعلی جدا و به محل جدید منتقل نمود.

برای دیدن ادامه مطالب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/advertising-canopy

?